όλα για την μέλλουσα μητέρα!

Thursday 21 September 2017

Θηλασμός και Άσκηση

Άσκηση και Θηλασμός

[maxbutton id=”1″]

Η άσκηση αποτελεί μια απαραίτητη δραστηριότητα και για την θηλάζουσα μητέρα. Τα πλεονεκτήματά της είναι πολλά τόσο για την ίδια την μητέρα όσο και για την ευρύτερη οικογένειά της.

άσκηση και θηλασμός

Πότε μπορείτε να ακολουθήσετε κάποιο πρόγραμμα γυμναστικής στο θηλασμό;

Αμέσως μόλις νιώσετε έτοιμη και μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε κάποιο πρόγραμμα γυμναστικής (γιόγκα μετά τον τοκετό, κολύμπι, αερόβια άσκηση κ.λ.π.) μπορείτε να το ακολουθήσετε.

Posted in: άσκηση και θηλασμός

Υπάρχουν ασκήσεις που μπορεί να επηρεάσουν τον θηλασμό;

Δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής επιστημονικά δεδομένα που να αποκλείουν συγκεκριμένες ομάδες ασκήσεων από την δραστηριότητα της θηλάζουσας μητέρας.

Posted in: άσκηση και θηλασμός

Τι είδους άσκηση είναι καλό να ακολουθείται από μια θηλάζουσα μητέρα;

Η θηλάζουσα μητέρα συμβουλεύεται να διατηρεί την καλή της υγεία και να επωφελείται από την άσκηση ακολουθώντας ένα πρόγραμμα μέτριας έντασης χωρίς να εξαντλείται. Κατάλληλα για το σκοπό αυτό προγράμματα είναι η γιόγκα μετά τον τοκετό, το περπάτημα, το κολύμπι κ.λ.π.

Posted in: άσκηση και θηλασμός

Μπορεί το γάλα σας να επηρεαστεί από την άσκηση;

Η απάντηση είναι όχι. Ούτε η ποιότητα ούτε και η ποσότητα ή η γεύση του γάλακτος φαίνεται να επηρεάζεται από την σωματική άσκηση. Μόνο στις περιπτώσεις που ακολουθείται κάποιο εξαντλητικό πρόγραμμα μπορεί να εκκριθεί μεγάλη ποσότητα γαλακτικού οξέως και παροδικά να αλλοιωθεί η γεύση του γάλακτος. Ως αποτέλεσμα αυτού το μωρό παρουσιάζει δυσαρέσκεια στην πρόσληψη γάλακτος αμέσως μετά την άσκηση.

Εάν αυτό συμβαίνει σας συμβουλεύουμε να μετριάσετε την ένταση της άσκησής σας και να προσπαθείτε να θηλάζετε πριν την άσκηση και ακολούθως μία ώρα μετά το πέρας αυτής.

Posted in: άσκηση και θηλασμός

Συμβουλές για πιο άνετη άσκηση στο θηλασμό

Κατά την διάρκεια της άσκησης

  • Πίνετε αρκετά νερά
  • Φοράτε άνετα σουτιέν που μπορούν να υποστηρίξουν το στήθος σας
  • Θηλάστε πριν την έναρξη της άσκησης για μεγαλύτερη άνεση

Posted in: άσκηση και θηλασμός

[maxbutton id=”7″]

Πηγή

Ηartmann,E.P., and Hale, W.T.,2007, Textbook of Human Lactation, Texas:L.P. Hale Publishing

Wambach, K. and Riordan, J. eds,2010, Breastfeeding and Human Lactation , London: Jones and Barlett Publishers, LLC.

Australian Breastfeeding Association (ABA),2012, Exercise and Breastfeeding

Πληροφορίες για τον Αρθρογράφο Γεωργία Λεζέ

Ανεξάρτητη Μαία-Ιδρυτής all4baby Διεύθυνση:Κορινθίας 2,Αμπελόκηποι Τηλ:2107485743, 6978837806

Πρότυπο Κέντρο Μαιευτικής Φροντίδας

all4baby center

Κορινθίας 2 & Κιφησίας, Αμπελόκηποι, ΤΚ 11526, Αθήνα

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210-7485743, 697-8837806

Άμεση επικοινωνία

Leave a comment

Send comment »

All4baby Center & All4baby@Home

Πρότυπο Κέντρο Μαιευτικής Φροντίδας

Η Διεθυνσή του Γραφείου μας

Κορινθίας 2, Αμπελόκηποι, ΤΚ 11526, Αθήνα

Επικοινωνήστε μαζί μας

Τηλέφωνα Γραφείου: 210-7485743, 697-8837806

Powered by WordPress. Crossover Theme by AWESEM.

ΕΙΣΤΕ ΕΓΚΥΟΣ Η ΝΕΑ ΜΗΤΕΡΑ; ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

Παρακολουθήστε ΔΩΡΕΑΝ την εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα και τον πρώτο χρόνο του μωρού σας με το ημερολόγιο του all4baby!

Τα στοιχεία σας θα παραμείνουν απόρρητα.